onsdag 27 augusti 2008

För snart två veckor sedan när jag var i Slite och gjorde lite ärenden, som apoteket, bolaget och mataffären gick jag förbi de få prylbutiker som finns på orten, Lottas Hem & Present. Då hittde jag flera saker jag ville ha, det blev en ljuslyckta och en balja i zink denna gång. I baljan har jag lagt min sårks tygblöjor. Lycktan står för tillfälligt i badrummet, men skall nog få en ny plats.

Dessa två tvättmedelshinkar hittade jag på en hemsida i våras, kom inte ihåg vems, men jag tänkte att sådan måste jag bara ha! Hittade de sedan hos Annettes blogg och butik. Sköljmedelet fick hamna i en glasflaska som jag hittade på mitt jobb... En vattenflaska från norge.


Snart skall jag o Sårken åka in till stan för att gå blodomloppet med mina arbetskollegor. Fick veta i måndags att jag måste motionera mera, cykla 20 min 4 ggr i veckan. Blandannat för flåset och att få starkare lårmuskler. Ja även gravvikten skall bort vilket jag har börjat med hos viktväktarna. Dags o packa.

Kramar Ing.



Inga kommentarer: