måndag 19 oktober 2009

Skog skog skog

Nu skall jag gör reklam för min sambos hemsida.


www.skogshellgren.se - Hellgrens Skogsentreprenad


Nu har hans hemsida börjats bygga upp, ser riktigt fin ut. Han utför jobb som skogsavverkning, klengallringar på ön med mycket skog - Gotland. Det är inte bara stränder, raukar och ringmur på Gotland, det finns skog som växer också! Jag är riktigt stolt över min skogstomte Magnus, som brinner för sitt jobb och skogen, vi har även lite skog som han vårdar ömt.

Maskinparken består av 4 skördare i olika modeller och 2 skotare.


Avslutar detta reklam avbrott med att visa de bilder jag tar då vi är ute i skogen.

Kolla gärna in hans hemsida: www.skogshellgren.se - Hellgrens Skogsentreprenad

3 kommentarer:

AkH sa...

Vad roligt att se på alla dina fina bilder, härlig natur! Fin blogg du har! Ha en skön helg!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Stina sa...

Fina bilder. Verkligen!:-) kram

Jenny sa...

Hej!
Vilka fina bilder!
Min sambo hade nog blivit lite avis på din sambos jobb, han älskar såna där grejer:)

Ha en trevlig helg!

Kram Jenny