onsdag 14 oktober 2009

2 helger bokade

Fasiken var det blåser här. Inge roligt promenad väder till lunchen, kanske jag kan få A att följa med till Kupan.

Ett läckert lås på en äldre ståldörr

I går snöade det till o med på norra ön. M ringde o sa att jag inte behöver åka till fastlandet för att åka skidor. Men när jag kom hem fanns det inge snö. Lill-M hade sin ute dag i går på dagis och de åt mat runt elden med snö regn sol och blåst omvartannat, mysigt!

Medeltidmur i en lägenhet.
Visar lite bilder på det jobb jag håller på med just nu, kontor som skall bli nya lägenheter i Visby.
Är glad att jag tills slut tacka ja till att åka skidor med jobbet i slutet på januari. Har inte åkt på säkert 5 år. Längtar så enormt. Mitt störst velandet var lill-M. Även om M hämtar o lämnar på dagis, så är det svårare när man är egenföretagare. Borde efterlysa en extra mormor.

Sen så skall jag med min goaste sthlms tjej på konsert den 26 februari! Hängde på låset i måndags när biljetterna släpptes och vi lyckades! Sist vi gick var jag gravid. Åhh KENT!

Kram


2 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Hejsan!

Tusen tack för din rara kommentar.

Så fint ni har det!


Gotland är faktiskt det enda landskap jag aldrig besökt och jag längtar verkligen dit när man ser alla vackra bilder för att inte tala om alla fina kalkstenshus.....

Kul att du gillade ritningen. (Ibland blir det lite problem med att skriva ut den om man inte väljer rätt utskriftsformat. Då kan du spara ner den på datorn och infoga bilden i ett worddokument först.)

Kram

Flisan

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vad trevligt att du vill vara med i min lilla utlottning och besöker blogg Betongkrukan.

Och vad fint ni bor, verkar ljuvligt att bo på Gotland..!

Vad kul att vi har betongen gemensamt, kanske kan vi tipsa och inspirera varandra i framtiden. Jag började lite smått i somras - men har flera projekt jag vill ge mig på. Men det blir nog till våren eftersom jag bor i lägenhet! Så gjuta det får jag göra på vårt lantställe, varma hälsningar Monica