fredag 21 november 2008

Magsjuka & förkylning

Hade inte tänkt att det skulle vara så lång tid mellan mina inlägg, men det kommer alltid något ivägen. Som för en vecka sedan åkte jag, sambo och son upp till sthlm med mitt jobb. En fullbokad tredagars resa. Vilket var riktigt roligt, men även tröttsamt. Fredagen blev väldigt lång...
Vi kom hem igen på söndagseftermiddagen. Jag kände mig mest trött, men på kvällen började jag frysa och må illa... Hu vaknade med magsjuka på måndagsmorgonen. Så jag o sonen låg i sängen hela dagen. Ja, det var bara blöjbyterna som tvingade mig upp, och sorken var väldigt snäll mot sin mamma. Men vilken huvudvärk jag har fått. All vätska som är förlorad och så ammar man samtidigt, känns inte som en lyckad kombination. Måste dricka mycket mycket mer. Men annars är jag nog bara snuvig nu.
Är annars på enormt pyssel humör och beställer hem granris av sambon om dagarna, måste påminna han igen så det finns lite hemma till helgen. Lyckades små pyssla i onsdags när jag kända att det fattades frisk luft!!

Nu skall jag göra besök på årets första julmarknad i Slite och lite andra ärrenden.
Trevlig helg
Kram Ing.

1 kommentar:

Katta sa...

Precis en sån liten skål och såna silverhjärtan har jag med. Vilka vackra naturbilder du tagit.Kram Katta