tisdag 17 november 2009

Min fina vinst

Jag vann tävlingen hos Åsa, en jätte fin gästhandduk.


Jag valde bokstaven H, en liten pik till karln i huset.
Insåg att jag måste skaffa en fin gästhandukshängare till våran toalett, vilket inte är det ända som skall inhandlas, toapappershållare tex.
Men det lilla bandet som följde med handuken döljer fint sugproppshängaren så länge.
Tror inte jag valde färg till monogrammet, men det blev perfekt till kakelranden som vi har. Vilken tur Åsa, Tack så jättemycket.
Kram Ingrid

6 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Vad roligt att det blev så bra med färgen!
Ha det bra!
Kram
Åsa

No.15 sa...

Är ute på bloggrunda...tittade in här...ha en fin dag!

Nilla sa...

Grattis till vinsten! Kul när saker bara stämmer så där utan att man ansträngt sig :-).

Kram Nilla

Anonym sa...

Grattis!

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig o grattis till vinsten.

Läste att du flyttat till Gotland =) vad kul det måste vara att bo där. Jag är född o uppvuxen i Södertälje men flyttade till mannens släktgård i Dalarna, för snart tio år sedan. Det kändes väääldigt annorlunda måste jag säga. Fortfarande så vaknar jag ibland och funderar vart jag är =)))

Tänk att jag aldrig har varit till Gotland. Skulle ta en tripp dit nån sommar. Är det som alla säger, att det är såååå himla dyrt med boende och allt annat man ska handla på semestern?...funderingar man har =)....


Ha det gott. Kram Pirre

Galleri Hönshuset sa...

Hej igen.

Det svarta linnetyget köpte jag från en inredningsbutik. Den här grövre brukar kosta runt 250 kr metern men jag hade tur, hon hade sänkt till 139kr metern så jag tog det sista hon hade. Hade behövt mera men men.... Men dem flesta som har linnetyger brukar även ha svarta. Iaf det jag har sett. Men visst är det häftigt =)

ha det gott. Kram Pirre