onsdag 24 september 2008

grodor & flygplan

Ett soligt gotland. Nu är det en riktigt härlig tid. Frisk luft ute. Men varför sitter jag inne vid datorn för... Skall strax gå ut, för min sambo har satt mig i arbete, trots att jag är mammaledig. Hjälper han och målar en stålställning i verkstaden, och lilla sårken får snällt ligga ute i vagnen o sova. Men jag har nu på förmiddagen troligtvis målat klart ett litet skåp i källaren medans sonen sov. Nästa målar projektet är en byrå.

Skall idag visa bilder på min sons favorit leksaker.

Grodorna hänger ovanför skötbädden

Flygplanen hänger ovanför sängen

Tycker att dessa trä mobiler är jätte fina. Så enkla men så underhållande. Och betydligt billigare en dessa med mjuka djur och speldosor som retar gallfeber på en.

Dags o ta hand om min lilla son som skriker på golvet.

Ha en underbar onsdag. Kramar Ingrid

1 kommentar:

Nicole sa...

Jättefina mobiler! Jättebra för småttingarna att ha något att titta på och leka med, t ex ovanför skötbordet, så blir det lite mindre bus!
Här avlöser målarprojekten varandra också...
Mysigt att titta in hos er på Gotland. Jag har besökt Gotland en gång på jobbresa, men det var länge sen. Men jag trivdes väldigt bra!