lördag 27 september 2008

Mitt första riktiga vitt jobb

Rubriken låter väldigt missvisande, men detta skåp har jag nu gjort om till den underbara färgen vit. Ett skåp min pappa en gång köpte till att ha som barskåp, när vi lånade ett hus på Ingmarsö. Sen har jag haft den som nattduksbord. Sen jag flyttade till Gotland har den hamnat i vårat badrum. Så här kommer resultatet. Blev väldigt nöjd. Ska ta tag i en byrå framöver.



Ja stolarna står oxå i badrummet. De har oxå blivit vita, men det var längesen, och där fixade min sambo en shabby chic stil... De ramlade av flaket när han körde hem dem... men dynorna är nya från jysk. Annars har vädret vart helt underbart på ön i helgen, soligt men lite blåsigt.
Kram Ingrid

1 kommentar:

Malin sa...

Hej hej!
Det blev ju hur bra som helst när du målat det! Och grattis till vinsten!
Kramar Malin