onsdag 17 september 2008

Målartider

Har kommit igång med lite målning av små och stora saker.
Känns riktigt roligt. Finns så många saker jag vill måla om hemma...
Här kommer ett resultat.

Samt lite shopping igen... Men blev så glad för det var ju halva priset!!! Jag och sårken åkte ett ärrende åt pappa M till Klintehamn i fredags. När jag ändå var där så tog jag en extra sväng till deras centrum, har knappt vart i Klintehamn förut. Då såg jag att Hassela Vävars hade öppet, och de hade en massa zink prylar utanför, så det måste vara en butik för mig. Där hittade jag en sådan fin äggkorg jag har sett överallt på nätet och tänkt att beställa. Så var det ju halva priset, kan ju knappast bli bättre!!! Så köpte jag även ett annat trådarbete, de är ju så fina. Så nu är det bara hönsen som fattas, sa jag till min sambo när jag kom hem...

Lite höst bilder.


Dags att ge Sårken mat och sen måla på det stora projektet, garaget.¨

Kramar Ing.

1 kommentar:

Maria sa...

Oj vad du är pysslig! Det blir jättefint...vitt regerar :) Kramar om