lördag 20 september 2008

Sitter nu o vilar mig med en kopp te. För Oj oj oj vad det tar på kroppen att måla ett garage. Men i morgon har jag målat klart första stryckningen. Sen vilar jag nog ett tag, för nu ser det riktigt fint ut, och inte heller så gigantiskt stort ut. Måste erkänna att jag har en otroligt snäll son som snällt ligger i vagnen när mamma målar. Hade granntösen förstås en stund som var ute på en promenad med sårken. Snart har jag arbetat bort mina gäddhäng... pga av målningen och att sonen blir bara tyngre o tyngre för var dag. Vad han har blivit stor bara på de senaste dagarna. Är mer o mer med för varje dag. Vilket gör en jätte lycklig, att det är ens egna son, pappas och mammas lilla Beba.
Gjorde lite blomsterköp igår när jag var o handla. Men var väl inte rikitgt nöjde med utbudet... Men fick en lite bukett med mig hem med kärleksört och brudslöja och någon lilja antar jag. På Ica hittade jag en vit azelea, vilket jag inte får röra då jag får utslag av den, men de är så fina.
Nu ska jag fortsätta o njuta av lördagen på soffan med en kall öl.

1 kommentar:

Maria sa...

Ska bli spännande att se det målade garaget!! Kramar från stockholmstösen :)